Sofia Lou

Never be afraid to be kicked in the teeth. Let the blood and the bruises define your legacy.

8 januari 2013.

Kategori: Puls

Idag åker vi. Herregud. I över 150 dagar har jag haft nedräkning - till den här dagen. Den 8 januari 2013. Idag åker jag och Axel till Australien, och stannar i 5 månader. Vi börjar med en intensivkurs i engelska i Sydney fram till början av maj och sedan reser vi uppåt längds med östkusten. Men allra först ska vi ta oss till Sydneys flygplats och sedan hoppa på ett tåg ut mot Jervis Bay. Igår var det 45 grader där. Och Jervis Bay har enligt Guiness Världsrekord världens vitaste strand. Jomenvisst. Det ska nog gå alldeles finfint. 
Det känns overkligt, men herrejävlar, nu börjar det! Äventyret. 
Jag kommer nog mest skriva på våran reseblogg, som ni kan hitta här: http://ourlifeinaussie.blogspot.se 
Men kikar kanske inte här någon gång också.
Nästa gång jag skriver befinner jag mig på andra sidan jordklotet. Nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: