Sofia Lou

Never be afraid to be kicked in the teeth. Let the blood and the bruises define your legacy.

Always coming back.

Kategori: Puls

Jag slutar alltid att blogga. För tiden försvinner alltid, räcker inte till. För att jag inte känner mig hemma på någon bloggplattform. Känner mig vilsen med alla nya verktyg. Inte ens Blogg.se känns hemma längre. Vet inte hur man redigerar stilmallar och sidhuvuden längre. Vet inte hur man skapar HTML-mallar längre. Och jag pluggade ändå media i gymnasiet. Tre år åt helvete? Kan man säga så? Nä, så var det ju faktiskt inte. Jag har bara glömt. Inte underhållit mina kunskaper. Antar jag. Så nu vet jag inte hur jag ska ordna så att texten och typsnittet ser ut som jag vill.
Såhär.
Hur gör man så att typsnittet är som man vill?
Spelar det någon roll?
Jag vill bara skriva. Det är därför jag är här igen. För att jag behöver skriva. Min själ behöver det. Så här är jag nu igen. Skrivandes. Ovetandes om väldigt mycket. Vetandes om en del. Velig som alltid. Skrivandes. Välkomna tillbaka. Välkommen tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: