Sofia Lou

Never be afraid to be kicked in the teeth. Let the blood and the bruises define your legacy.

Australien.

Kategori: Puls

Nu när allting är färdigt kan jag äntligen prata om det. 
Jag kan äntligen skriva om det.
Nu när alla andra vet. 
Nu när min chef vet. När mina kollegor vet. När alla barn jag jobbar med vet. 
Nu kan jag äntligen berätta. Det jag har planerat och ordnat med sedan i augusti.
Den 8 januari flyger jag och Axel över alla länder och hav, hela vägen bort till Australien och Sydney.
Där ska vi bo. Till i slutet av maj. I nästan 6 månader.
Det känns helt sjukt. Det är så jävla läskigt och det har framkallat så mycket ångest hos mig. Att göra detta. Att lämna mitt jobb, som jag älskar. Men det är också helt rätt. Det är vad jag vill göra och vad jag behöver göra.
Det är fruktansvärt läskigt men fyfan vad jag längtar. Jag har haft nedräkning sedan oktober. Nu är det bara 23 dagar kvar. 
3 veckor. Och 2 dagar. 23. 
Så väldigt lite och tiden kommer bara flyga fram. 
Nu vet ni, mina vänner. Och ni kommer kunna följa min tid där borta, i down under. Då kommer jag ju ha massor att skriva om! Det kan ni räkna med. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: